Frakt og levering

Vi sender vanligvis alle pakkene med Klimanøytral Servicepakke fra Posten.
Bestiller du for bedrift, kan vi sende ordren som bedriftspakke. 

Returkostnader

Ved bruk av vår returseddel tilkommer frakt.
(gjelder ikke reklamasjoner)

Loven sier at: «Returkostnadene bæres av forbrukeren» (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Hvis det derimot er en reklamasjon (feil på varen) dekker vi selvsagt returkostnadene.

Rask levering

Lagerførte varer sendes samme dag dersom ordren bestilles før kr. 13:00.
Ved bestilling av bestillingsvarer vil du bli oppdatert via e-post med estimert leveringsdato.

Betaling

Vi tilbyr flere betalingsalternativer – vi tilbyr betaling med kort og Vipps.

Velg betalingsalternativet som passer best for deg; Vipps eller kort

Retur

Angrefrist på 14 dager. Skal du sende oss en retur og oppfyller disse betingelsene under kan du skrive ut returskjema under. 

Returkostnader

Ved bruk av vår returseddel tilkommer kr. 149,- i frakt.
(gjelder ikke ved  reklamasjoner)

Du kan selvsagt selv velge om du ønsker å velge en annen måte å returnere varene på, men det gjøres for egen regning og sikkerhet. Dersom du ikke ønsker en annen vare, trekkes kr. 149,- ved refusjon av ordren.

 Loven sier at: «Returkostnadene bæres av forbrukeren» (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Er det derimot en reklamasjon (feil på varen), dekker vi selvsagt returkostnadene. Ta kontakt med oss for å motta returseddel på reklamasjon.

Betingelser for retur

  1. Returen sendes til oss innen 14 dager etter mottak av deres ordre.
  2. Retur av reklamasjon/defekt vare meldes til oss for godkjenning før retur sendes. Kontakt oss her.
  3. Bedrifter har ingen returrett.

Slik gjør du ved retur

  1. Husk å pakke inn varene forsvarlig og ikke tape over produktets originalemballasje. 
  2. Skriv ut EDI-etikett og tape på pakken. Ved retur av flere pakker, må det lages en egen returetikett for hver av pakkene. Samme etikett kan ikke benyttes 2 ganger. 
  3. Lever til nærmeste postkontor.

Vilkår

Kjøpsvilkår

 

 

 

Garantihåndtering

Garanti

Ved reklamasjon erstattes lampen eller defekt del av selger Th Thormodsen Jr As.

Garantitiden gjelder ifra varen er hentet ut fra utleveringssted eller er kvittert ut til kunde.

Garantitiden settes ut ifra leverandørens gjeldende garanti betingelser. 

Omkostninger for reparasjon av produkt eller montering av nytt produkt dekkes av kunden selv.

Hos oss kan du betale med følgende betalingsløsninger: 

  • Vipps, superenkel og trygg betaling 
  • Kortbetaling, som håndteres av et kjent selskap som heter Klarna
  • Klarna faktura med 14 dager forfall etter din ordre er sendt fra vårt lager
  • Klarna delbetaling, her kan du dele opp din faktura